HMCC Medical Group levert volwaardige patiëntenzorg op afstand en staat voor een totaalconcept van inclusiviteit in een voor de patiënt vertrouwde omgeving. Wij zijn innovatief in e-health oplossingen en wij bieden o.a. ook telefonische zorg op afstand voor praktijken, klinieken en instellingen.
Ons doel
Ons doel is om praktijken, klinieken en instellingen te ontzorgen als het gaat om de bereikbaarheid van de organisatie en het contact met patiënten/cliënten.
Zorg op afstand
De bereikbaarheid van uw praktijk, kliniek of instelling en de manier waarop u uw patiënt/cliënt telefonisch te woord staat, zeggen veel over klantvriendelijkheid. HMCC kan voor u de telefoon beantwoorden op momenten dat uw organisatie daar behoefte aan heeft, of dit nu 24 uur per dag is, of alleen tijdens piekmomenten.
Wij bouwen websites speciaal ontwikkeld voor huisartsen. Het concept is volledig gebaseerd op de patiënt en de zorg. Naast ons eigen patiëntenportaal ondersteunen wij alle HIS gekoppelde e-Health modulen. U krijgt een goed vindbare en patiëntvriendelijke website. Geoptimaliseerd voor mobiel gebruik op iedere smartphone en/of tablet. U kunt de website zelf aanpassen. Wanneer u dit niet wilt dan voeren wij gratis uw wijzigingen door.
Onze organisatie
HMCC is een callcenter met een opzet en aanpak die volkomen afwijkt van wat gebruikelijk is in deze branche. HMCC werkt voornamelijk met thuiswerkende centralisten die allen een medische opleiding hebben afgerond.
Door de mogelijkheid om van thuis uit te werken gaan deze mensen met een enorme motivatie de uitdaging bij HMCC aan. De gekwalificeerde medewerkers bieden een eerstelijnsopvang bij alle telefonische vragen en meldingen van patiënten/cliënten op gebied van zorg en welzijn door middel van een triagesysteem. De 'assistenten on line' inventariseren de hulpvraag van de beller en ondernemen daarop actie. De assistente on line maakt een afspraak voor een consult of geeft een zelfzorgadvies waardoor een bezoek aan arts niet nodig is. Bereikbaarheid, snelheid, consistentie, kwaliteit en juistheid van de verstrekte informatie spelen een grote rol.
Deze factoren gecombineerd met een toenemende druk vanuit de patiënt/cliënt om klantgerichter te werken is de behoefte ontstaan om praktijk- en communicatiemiddelen anders in te richten.
HMCC biedt 24 uur bereikbaarheid en beschikbaarheid en een uniek team met het ontwikkelen van een eigen gericht concept. Wij willen voor onze opdrachtgevers een optimaal frontoffice verzorgen waarbij de eigen identiteit van de opdrachtgever gewaarborgd blijft en hun patiënten/cliënten efficiënt en effectief geholpen worden.
Kennis en ervaring
Onderzoek naar de betekenis van vaardigheden van medewerkers leert dat volledigheid, inhoudelijke kennis en voorbereiding dé bepalende factoren zijn voor klanttevredenheid. Daarom beschikken alle medewerkers van HMCC over ruime ervaring in het afhandelen van gesprekken. Zij zijn ervaren professionals met een grote kennis van de markt, waardoor zij kunnen fungeren als sparringpartner bij het definiëren van uw doelstellingen en mogelijkheden. U profiteert van alle kennis, ervaring en inzichten die door deze medewerkers zijn opgebouwd.
HMCC Medical Group
- Adres
- Torenallee 20, 5617 BC Eindhoven, Nederland
- Website
- https://hmcc.nl
- info@hmcc.nl
- Telefoon
- 085 – 27 34 790